lång dag .

hejhej :)
blir ett sent inlägg, jag kan inte sova !
idag har jag  vart till mammas grav och vattnat, sen gick jag och Jossanen promenad.
Och då såg vi att dom hade nått på byn, nån utlänsk musik och så var det massa folk och bänkar.
Sen efter vi vart i byn och kollat gick vi till ica och hämta en paket, med ett babygym i , till lilla Hugo.
När vi väl hade hämtat det, gick vi hem igen, sen kolla vi på film en liten stund innan Carro och William kom och ville att vi skulle följa med ut.
Så då gick vi ut och fika med Carro, Pappa, Tony, William Och theodor.
William var busig som vanligt, men jobbigare idag, sprang iväg hela tiden, så man fick ju motion(stavas?)
Blev ute där läänge.
det var min dag, nu ska jag titta på en film, sen försöka sova.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0