leksand ! :)

Nu var det några dar sen jag blogga.
Sist var ju hos lisafisa. :)
Så nu har jag lite att berätta eftersom jag har vart i Leksand från tisdag till torsdag. :D
As mysigt :*

På tisdan åkte vi till leksand med Carro, William, Theodor, Hugo, Jossan, Pappa och Tony .
Vi åkte runt elva på morgonen,
hade nåra stopp på vägen för det var så drygt att bara sitta still ! :O
Så vi kom fram till stugan två och vi fick komma in i stugan vid tre,
så då gick vi till ett fik och fika.
Det var jätte varmt och backe upp och backe ner.
Tror det låg på ett berg lr nånting !
Sen när vi fikat gick vi till hotellet och hämta nyckel sen leta vi stugan och gick in.
vi kom in och tog det lungt ett tag ,
sen åkte vi in till stan och skulle köpa mat ,
å då åt vi på en resturang , och det var mega dyrt !
Sen efter att vi åkt hem tog vi bara det lungt , så var den dan iallafall . :)

På onsdan åkte vi till leksand sommarland.
Runt tio stog vi i kön till sommarlandet.
Långlång kö.
Men det gick fort .
Sen när vi hade kommit in blev det fullt upp.
Gick runt och kolla, åkte tåg med william, badade.
Ja, vi gjorde massa.
Det var sjukt kul.
Ett minne för livet kan man ju säga !
Orkar inte berätta med detaljer (a)

På torsdan blev vi tvungen att kliva upp tidigt.
Äta frukost, fixa sig, städa.
Klockan elva skulle nyckeln lämnas in på hotellet.
Sen efter de åkte vi in till falun och shoppade.
Jag shoppade bara skor, tröja, kofta .
Eftersom jag ska beställa kläder med, dessutom var jag så trött.
Sen åkte vi den långa resan hem igen.
Skönt.

Vi stannade en gång på resan hem , jag sov så tyckte de gick fort.
Innan ockelbo stanna bi och sträckte på benen.
Sen åkte vi hem.

Det var mins roliga dar i leksand !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0