Operationen !

Hejhej !

Inte kunnat blogga på ett tag , opererades ju för typ 3 veckor sen .

Har verkligen inte orkat blogga efter operationen , men nu ska jag börja upptatera å så :D !!

 

Hur gick operationen då? Jo den gick bra . Kunde åka hem redan samma kväll.

Det har vart en otroligt jobbig tid nu efter operationen . Det har runnit nått äckligt ur ögat , vart super uppsvält , gjort galet ont å varje morgon lr varje gång jag vaknat var ögat helt ihop kladdat å fick inte upp det , tog minst en timme å få upp det , fick försöka dra bort det med vatten … ajajaj !

Och för typ 2 veckorn sen var jag på min första koll , vilket gick superbra , dom sa att det såg väldigt fint ut för att vara en vecka. Superglad för det ! Men dom sa också att jag inte fick vara i stallet på minst fyra veckor , det kan ta längre å . Jag får heller inte sminka mig , åhh känns så jobbigt !  Ögat måste ha läkt helt å grejjer ! Kommer ju dö :( !!

 

Fick ett jättegulligt plåster, hihi :) 
 
Så såg ögat ut samma dag som jag blev opererad !
 
Och så blev det efter några dar , usch :(

 


Kommentarer
Postat av: Elin

gör du?

2012-12-11 @ 20:57:40
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Ojdå, stackars dig! Vad bra att operationen gick bra iallfall! :)

Sv; Så bra! :D

2012-12-11 @ 21:12:04
URL: http://madelajnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0