Tidig morgon , blää

Heej alla söta !
Idag har jag vart i bollnäs , skulle till Ungdomsmottagningen runt 10 , så det blev en tidig morgon.
Men klantig som jag är så sover jag för länge , och hade bara en timme på mig att fixa mig , sen fick jag springa ner till tåget, haha.
Och på tåget satt en utlänning och flina och kolla på mig typ hela tiden , ganska läskigt !
Och när jag hade hoppat av tåget när jag var tillbaka så såg jag han igen , och han kom fram och börja prata med mig , trodde han skulle prata typ turkiska lr nått , men han snacka svenska , fatta vad paff jag blev. haha.
Nyss var jag över till systern min och lämna min kamera, hon ska låna den idag eftersom Hugo fyller 1år idag , lillknubb <3.
Nu ska jag kolla lite på tv , innan jag ska till Bollnäs igen, haha .
Puss&Kram


Bild från när jag var till gävle med Angelica ! :)




Kommentarer
Postat av: Tove

sv - Hej! Det är helt okej med mig, med dig då? :)

2012-04-21 @ 20:51:38
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: sarah

aaa det är bra med mig =)

2012-04-21 @ 22:21:35
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0