stress !

Hejhej alla söta ! Vaknade faktiskt ganska sent idag , vakna halv tre. haha
Om bara nån timme ska jag åka till stallet på träning, å jag vet inte vem jag ska rida än.
Men jag hoppas på Gry och jag hoppas att vi ska hoppa .
Eftersom jag har blivit hopprädd så  vågar jag bara hoppa småhinder och jag tycker det är rätt okej , men höjer dom vågaer jag inte.
Jag tycker det är jätteläskigt !
Hoppas det försvinner, för hoppning är jättekul , lr bara små hinder, man ah .
Nu måste jag skynda mig att börja fixa mig , leta fram kläderna och sånt.
Puss&Kram


Fina Gry får stå för bilden !


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag mår väl sådär. Jag ramlade igår och skraade upp hela näsan typ eler hur man nu ska förklara :/ Så min näsa är typ helt röd D:

2012-04-18 @ 16:08:08
URL: http://deniseeskelund.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

sv: följer dig nu, blev nummer 11 :) säg till när du följer mig!

2012-04-18 @ 20:08:58
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0